Novinky

• Cestovní ruch

• Ekonomické lyceum

• Sportovní management

Jsme bezbariérová škola.           Studium je možné online.

Dobrý den pane učiteli,

včera jsme vám vrátili první praktikanty.
Velice oceňuji, že se kluci přijeli podívat (ze své vlastní iniciativy) na hrad ještě před samotným přezkoušením. Všem to vřele doporučuji, ale ne vždy je této nabídky využito. Na přezkoušení přijeli všichni tři připraveni velice pečlivě, měli povědomí o hradě, dobře chápali souvislosti. Na začátku praxe byli ještě kluci na několika prohlídkách, aby viděli samotnou prohlídku v praxi. Naprosto bez problémů se poté zapojili do návštěvnického provozu včetně dětských prohlídek. Co musím opravdu vyzdvihnout je jejich schopnost improvizace při nestandardních situacích, které jsou bohužel také součástí naší práce. Kluci je zvládli naprosto bez problémů.
Pokud bych měla zhodnotit přípravu a práci s průvodcovskými texty, nemám jedinou výtku.
První prohlídky, které kluci na hradě absolvovali už "naostro", byly možná trochu nejisté, ale to je u průvodců, kteří předchozí průvodcovské zkušenosti nemají, naprosto běžné. Kluci se však velmi brzy zapracovali a další odvedené prohlídky byly na profesionální úrovni. Já sama jsem jim byla několikrát na kontrolní prohlídce, a až na pár drobností nebo upřesnění jsem byla spokojená.
Další průběh praxe byl bez zádrhelu, kluci plnili zadané úkoly pečlivě, svědomitě, nastavili laťku opravdu vysoko.

Hlavní průvodkyně hradu Kašperk

Anna Bors
Krásný dobrý den paní ředitelko,
Doufám, že se vám moc daří a že i v takovéhle době škola dál skvěle funguje a všechno je v pořádku!
Chtěla jsem vám moc poděkovat za to, že jsem na Academia Mercurii mohla studovat. Do dneška vzpomínám na celou tu školní dobu a na všechny hodiny a učitele.
Abych pravdu řekla, nemohla jsem si vybrat lepší školu, protože mě vybavila tím nejlepším. A také díky ní, můžu dneska dělat to, co miluji a můžu začít podnikat.
Když jsme se s přítelem dva roky zpátky přestěhovali do Skotska, jako Duty manager v hotelu jsem využila všechny znalosti, které jste se nám pokoušeli předat. Taky ty možnosti, které jsme měli,ať už v cestování, průvodcování nebo vytváření projektů, byly naprosto úžasný.
Na organizaci našeho maturitního plesu, založení studentské firmy, průvodcování na Lednici nebo legendární hodiny pana učitele Chmelaře vážně nikdy nezapomenu a jsem za tohle dnes velmi, velmi vděčná.

A tak ještě jednou moc, moc děkuju!
S pozdravem, Anna Bors

Rodiče
Vážená paní ředitelko,chtěli bychom Vám a zároveň celému učitelskému sboru poděkovat za spolupráci s námi rodiči a  za přístup ke studentům, který jste si nastavili. Byli jsme do současné situace všichni (rodiče, učitelé, děti) "hozeni " a plav si, jak umíš.........Samozřejmě záleží na každém z nás, jak se s tím popereme.Vaše škola se k celému vzdělávacímu systému postavila výborně. Máte jasně stanovená pravidla  a systém hodnocení, který má svůj smysl. Leckterá střední škola by si z vás mohla vzít příklad." Živé " hodiny se studenty považujeme za velice přínosné, protože osobní kontakt chybí opravdu všem. Pevně věříme, že se z této " divné" doby dá vytěžit i mnoho pozitivního a obohacujícího pro nás všechny a jednou na to budeme snad jenom vzpomínat.................Přejeme Vám i celému učitelskému sboru pevné zdraví, sílu, energii , chuť a odvahu pouštět se do nových věcí.

Mateřská škola, Náchod, Alšova
Dobrý den paní ředitelko,
chtěla jsem Vám ještě jednou poděkovat za skvěle připravený program a dovolila jsem si malé poděkování poslat i na webové stránky města Náchoda (je i na našich webových stránkách). Akce byla velice vydařená!
Přeji krásné a pohodové léto a v příštím školním roce se budu těšit na další spolupráci.
S pozdravem.
ředitelka školy
Mateřská škola, Náchod, Alšova 952
www. ms-alsova.cz

Zámek – Horšovský Týn
Dobrý den,
Dne 15. května jsme navštívili nádherný zámek – Horšovský Týn. Chtěla bych Vám za sebe a určitě i za ostatní, kteří zámek navštívili, poděkovat za odborný výklad průvodce – studenta Academia Mercurii na odborné praxi. Průvodce byl velmi milý mladý chlapec s krásným hlasem a odbornými znalostmi. Vyřiďte mu prosím naše poděkování a přejeme mu touto cestou hodně dalších úspěchů a hodně zdraví.

Krásný podvečer ze zámku Konopiště,
ráda bych poděkovala za úžasnou spolupráci s vámi, vaší školou  a za vynikající pomoc, kterou nám vaši studenti prokázali.
Studenti byli naprosto perfektní v každém směru, máme s nimi jen ty nejlepší zkušenosti. Naprosto dokonale prováděli naše návštěvníky zámkem, poctivě se starali o expozici Střelnice a Muzeum sv. Jiří a pomáhali  nám všude, kde bylo třeba. Moc děkujeme.
Budeme doufat, že se s hochy potkáme  na školní odborné praxi  opět  i v příštím roce.
Přeji vám všem  klidný závěr školního roku a krásné prázdniny.
Budu se těšit na viděnou u nás na zámku Konopiště.
Jste k nám všichni srdečně zváni.
Správa státního zámku Konopiště

Vážená paní ředitelko,

touto cestou bych chtěla poděkovat Vám a celému učitelskému sboru za cenné zkušenosti nejen v oblasti výuky, ale také do života. Na Mercurii jsem se naučila jak jednat s lidmi a vystupovat na veřejnosti, jak se zbavit trémy a působit přirozeně, získala jsem důvěru v sebe sama a zvýšila si sebevědomí. Studium na Mercurii mě naučilo nevzdávat se a vytrvat dokud nedosáhnu cíle, protože i když cesta je mnohdy trnitá výsledek za to stojí.
Ke studiu na Mercurii se ve vzpomínkách velmi ráda vracím a kdybych se měla znovu rozhodovat pro střední školu, bez váhání bych zvolila Academia Mercurii, protože je to škola, která skutečně dává křídla pro život.

v měsíci květnu 2018 absolvovaly u Správy státního zámku Kratochvíle odbornou praxi Vaše studentky z druhého ročníku. Chtěl  bych Vám touto cestou vyjádřit poděkování za jejich odbornou přípravu. Obě slečny vykonávaly praxi s velikým osobním zaujetím. Jejich práce při provádění návštěvníků renesančními trasami zámku Kratochvíle byla bezchybná. V naší činnosti při prezentaci zámku nám velmi záleží na kvalitě průvodcovských služeb. Záleží nám na tom, aby naši průvodci měli vždy velmi dobré znalosti, aby jejich vystupování bylo milé, poučené, aby si dovedli získat soustředěnou pozornost návštěvníků. Všechny tyto požadované schopnosti Vaše studentky při své praxi prokazovaly. Vážili jsme si na jejich práci mimo jiné i to, že velmi ochotně přijímaly i úkoly, které přesahovaly rámec běžných povinností jejich praxe. Pomáhaly zajišťovat večerní prohlídky zámku, pomáhaly při přípravě našich květinových výstav v interiérech zámku i při přípravě a provozu naší výstavy výtvarných děl. I díky těmto výstavám byla v květnu návštěvnost zámku velmi vysoká a tento provoz kladl na studentky opravdu veliké nároky. Vážíme si toho, že vše zvládaly s milým úsměvem a nevšední ochotou. Jsme zároveň rádi, že kvalitu jejich práce velmi aktivně sledoval i pedagog Vaší školy. Z jeho zájmu bylo vždy patrné, jak mu na jeho studentkách záleží, jak mu leží na srdci, aby jeho žákyně odváděly tu nejlepší práci.
Vážená paní ředitelko, ještě jednou děkuji a těším se na další spolupráci s Vašimi studenty.
S upřímným pozdravem
Správa státního zámku Kratochvíle

Pracovník vztahů k veřejnosti,
NÁRODNÍ PAMÁTKOVÝ ÚSTAV SPRÁVA STÁTNÍHO ZÁMKU KONOPIŠTĚ
Chtěla jsem Vám hlavně moc poděkovat, že k nám i letos posíláte vaše nám již známé studenty. Jsou velice šikovní a  milí. V minulém roce nám opravdu velmi pomohli. Zhostili se práce průvodce velice zdařile, jejich projev byl příjemný, svým dobře naučeným průvodcovským výkladem dokázali nadchnout nás i naše návštěvníky. Byli jsme s nimi spokojeni naprosto po všech stránkách. Už se na hochy moc těšíme.

Čížková Adéla
Určitě bych tuto školu doporučila a zařadila mezi ty nejlepší!
I když jsem já zrovna mezi vynikající studenty nikdy nepatřila, tak mne tato škola naučila opravdu moc. Jsem vděčná všem učitelům, kteří mne naučil, jak si v životě poradit. Jsem také vděčná paní učitelce na angličtinu, která mne v angličtině posunula o velký kus dál, protože ji teď plně využiji. V této škole jsou ti nejlaskavější učitelé, kteří i mne, jako velkého lajdáka podpořili a posunuli kupředu.

Vedoucí oddělení Správy státního hradu a zámku Horšovský Týn
Dobrý den, chtěla bych vám tímto poděkovat za letošní praktikantky. Byly velice šikovné. Text, na to že provázely poprvé a myslím si, že náš objekt není na provázení z nejjednodušších, zvládly na jedničku. Už hodně dlouho jsme u nás na objektu neměli takhle šikovné praktikantky. Byli bychom rádi, kdyby k nám mohly přijet i v příštím roce. Děkujeme za spolupráci a doufáme, že takových žákyň bude v dalších letech více.

Nettka Paletka
Tahle škola je ze všech nejlepší! Nelituji, že jsem měla možnost tady studovat. Hodně mi to dalo.Hlavně co se znalostí týče! Škola má opravdu velké požadavky na studium, ale vyplatí se to :-). Hned bych se tam vrátila ♥. Jsem moc ráda, že jsem měla tu možnost u vás studovat a poznat super vyučující, kteří mi předali opravdu hodně znalostí! ♥

Pozdrav ze Svatého Kopečka u OLOMOUCE
Ve čtvrtek 19.5. jsem se svými 6 přáteli navštívila pevnost Dobrošov. Protože kolega se velmi o takové stavby zajímá, rádi jsme ho doprovodili a nelitovali jsme. Zvláště protože jsme měli vynikajícího průvodce -- studenta vaší školy. Tak příjemného mladého muže se v dnešní době musí dlouho hledat a nebo prostě mít štěstí. A my ho měli.. Znal toho hodně, měl výborný projev a vystupování. Možná by se od něho mohli učit i někteří dospělí. Je vidět, že je na správném místě a to zaslouží POCHVALU!!!
Přeji vám samé takové šikovné absolventy.

Petra Boudková
Díky této škole a skvělým učitelům jsem nadále úspěšnou studentkou. Nejen že mě výuka anglického jazyka dala tolik, že mi to postačí i na VŠ, ale naučila mě i vystupovat na veřejnosti, což se mi v životě neskutečně hodí! Při mém studiu na této škole jsem se nemusela bát písemek, ani se stresovat, když jsem něco v hodině nepochopila. Díky rodinnému prostředí i přístupu, který zde naleznete, stačilo jen zajít za daným vyučujícím a ten mi s ochotou a vstřícností vše vysvětlil.
Kdybych se měla pro střední školu rozhodnout znovu, určitě bych neměnila! A pokud chce někdo investovat do studia, tato škola je ta nejlepší možná cesta :-) Dala mi opravdu křídla pro život! :-)

Tomáš Mazáč
AM můžu všem maximálně doporučit! Škola mi dala výbornou průpravu do života. Neztratil jsem se díky ní při studiích v Cambridge, natož teď v ČR!
Vstřícnost učitelů, přátelský přístup, ale zároveň výborné učební metody.
Rád vzpomínám a vracím se podívat za učiteli.
Děkuju!

Jana Rummelova
Určitě doporučuji :-) Díky této škole úspěšně pracuji v cestovním ruchu již 10 let !

Sandra Foersterová
Kdybych si zase měla vybrat kam na SŠ, tak bych určitě znovu zvolila AM!!!